tildahurtig

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

regn..

Av tilda hurtig - 26 september 2012 13:45

 
på tal om rubriken "regn"..
hur kul är de när de regnar? inte ett dugg! de är blött och skorna blir dyngblöta! 
så jag har precis lagt dom på elementet, i hopp om att dom ska torka till imorgon.


just nu sitter jag framför tv:n, smsar med lite folk, fryser och är trött. har hunnit med att gå i skolan halv 9-halv 11. sen varit i stallet, mockat & fixat hö. eftersom jag har ont i halsen och känner mig hängig så struntade jag i att rida idag, så hästen fick vila eftersom hon varit hallt. imorgon så ska jag till skolan igen då, börjar halv 9 och slutar runt 3 tiden någon gång, helt okej dag! och efter skolan så ska jag gå ut med Diesel. 


Nä, nu ska jag fortsätta att titta på tv & smsa med några polare. 
tjao bitches. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda hurtig - 27 september 2012 20:16

Trött som.. jag vet inte vad? borde egentligen pluggat matte eftersom jag inte förstår någonting och vi har ett stort matteprov nästa vecka på hur många olika saker som helst, aja.. får ta tag i pluggningen någon annan dag, nu orkar jag inte iallafal...

Av tilda hurtig - 25 september 2012 18:44

HAHAH Rubriken! Emils fel att jag lyssnar på låten, tihih.Tänkte vara duktig å börja blogga igen, lite ibland iallafall.Så fixade en snabb header som jag kan ha ett tag.   Idag har de varit skola, va väl helt okej. fick prata med mentorn & rektor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards